1. ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ
Назив наручиоца: Општина Баточина, улица Краља Петра I број 37, 34227 Баточина
Интернет адреса наручиоца: www.sobatocina.org.rs.
Врста наручиоца: локална самоуправа.
1.1. ПОДАЦИ О ВРСТИ ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ
Предметна јавна набавка спроводи се у отвореном поступку.
Поступак се спроводи ради закључења уговора о јaвној набавци.
1.2. ПОДАЦИ О ПРЕДМЕТУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ
Предмет јавне набавке – Набавка кредита за финасирање капиталних инвестиција.
Шифра из општег речника јавне набавке - 66113000 - услуге одобравања кредита
1.3. КРИТЕРИЈУМ, ЕЛЕМЕНТИ КРИТЕРИЈУМА ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА
Избор најповољније понуде извршиће се применом критеријума „најнижа понуђена цена“. У ситуацији када постоје две или више понуда са истом ценом - стварним трошковима кредита, Наручилац ће изабрати понуду која је пристигла раније (прва заведена у деловодну књигу наручиоца).
1.4. ПРЕУЗИМАЊЕ КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ
Предметна конкурсна документација, може се преузети на интернет страници наручиоца www.sobatocina.org.rs. и Порталу јавних набавки.
1.5. ПОДАЦИ О НАЧИНУ, МЕСТУ И РОКУ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
Понуда се доставља у писаном облику, у затвореној коверти, са назнаком ,,Понуда за јавну набавку-Набавка кредита за финасирање капиталних инвестиција - број 1/2015 - НЕОТВАРАТИ”, лично или поштом, на адресу: Општина Баточина-Комисија за јавне набавке, улица Краља Петра I број 37, 34227 Баточина.
На полеђини коверте се наводи назив, број телефон и адреса понуђача, име и презиме особе за контакт.
Понуда се може поднети у року од 30 дана од дана објављивања на Порталу јавних набавки односно до 26.06.2015. године до 10,00 часова.
Понуђач може да поднесе само једну понуду.
Све понуде које су поднете супротно забрани предвиђеном чланом 87. став 4. Закона о јавним набавкама биће одбијене.
Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим. Неблаговремене понуде се неће отварати и по окончању поступка отварања ће бити враћене понуђачу, са назнаком да је понуда поднета неблаговремено.
1.6. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА
Јавно отварање понуда ће се обавити дана 26.06.2015. године у 11,00 часова у свечаној сали, у згради Општинске управе општине Баточина, ул. Краља Pетра I бр. 37.
1.7. УСЛОВИ ПОД КОЈИМА ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВРАЊА ПОНУДА
Отварању понуда може присуствовати овлашћени представник понуђача који је дужан да пре почетка отварања понуда комисији поднесе овлашћење за учешће у поступку отварања понуда.
Пуномоћје се доставља у писаној форми и мора бити заведено код понуђача, оверено печатом и потписано од стране овлашћеног лица понуђача.
1.8. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ О ДОДЕЛИ УГОВОРА
Одлука о додели уговора биће донета у оквирном року од 10 дана од дана јавног отварања понуда.
Одлуку о додели уговора, Наручилац ће достaвити свим понуђачима у року од три дана од дана доношења одлуке.
1.9. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТ
За све потребне информације и достављање понуда , заинтересовани се могу обратити Радмили Милутиновић, e-mail: radmilamilutinovic@sobatocina.org.rs
Конкурну документацију и документа везана за набавку можете преузети на линковима испод:
- Конкурсна документација
- Подаци о наручиоцу
- Закон о територијалној организацији Републике Србије
- Статут општине Баточина
- Мишљење Министарства финанасија - Управа за јавни дуг
- Одлука о задуживању oпштине Баточина
- Одлука о буџету општине Баточина за 2015. годину
- Одлука о изменама и допунама Одлуке о буџету општине Баточина за 2015. годину
- Одлука о буџету oпштине Баточина за 2014. годину
- Одлука о I измени и допуни Одлуке о буџету oпштине Баточина за 2014. годину
- Одлука о II измени и допуни Одлуке о буџету oпштине Баточина за 2014. годину
- Одлука о завршном рачуну буџета општине Баточина за 2013.годину
- Одлука о завршном рачуну буџета општине Баточина за 2012.годину
- Одлука о завршном рачуну буџета општине Баточина за 2011.годину
- Измена и допуна конкурсне документације
- Обавештење о измени рока